Kwaliteitshandboek
-
1. Structuur van het kwaliteitshandboek
-
2. Beschrijving van het aanbod van de voorziening
-
3.a. Kwaliteitsbeleid - Missie waarden visie
-
3.b. Kwaliteitsbeleid - referentiekader
-
3.c. Kwaliteitsbeleid - doelstellingen en strategie
-
4. Organisatiestructuur
-
5.a. Gebruikersgerichte processen - intake en opname
-
5.b. Gebruikersgerichte processen - individuele dienstverleningsovereenkomst
-
5.c. Gebruikersgerichte processen - beëindigen van de ondersteuning
-
5.d. Gebruikersgerichte processen - collectief overleg met gebruikers
-
5.e. Gebruikersgerichte processen - klachten van gebruikers
-
5.f. Gebruikersgerichte processen - grensoverschrijdend gedrag
-
5.g. Gebruikersgerichte processen - tijdelijke afzonderingsmaatregelen
-
7. Extern overleg
-
10. Beheren van de documenten van het kwaliteitshandboek